Koffeinnarkoman, minsann.


Tack Therese, för att du får mig att framstå som en vacker koffeinnarkoman ;) Kommer att sakna dig när du åker iväg. Är du borta för länge kan du minsann vänta dig att jag kommer och släpar hem dig igen! Skämt åsido; hoppas att du får en fantastisk sommar :) PUSS

Jag hade hoppats på att sommaren skulle börja göra sig påmind, men icke! Det blåser fortfarande iskallt. Jag får väl helt enkelt nöja mig med att dagarna är markant längre. Det är riktigt skönt!

På söndag åker jag och älskling på minisemester; kryssning till Polen. Jag ser fram emot att komma iväg lite grann, om så bara ett par dagar.

Vi är inne i slutfasen i skolan, och jag känner viss panik inför tryckandet. Pappersval, övrigt materialval, vilken skrivare ska man använda och har man råd med ett tryckeri? Usch, det är mycket på en och samma gång. Tur att det är någon vecka kvar!

Jag älskar att Spotify nu är kompatibelt med Facebook. Jag kan lyssna på mina kompisars spellistor, and I love it!

(Denna bild på mig är bara fantastisk!)

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

helt rätt det är den:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback