Allvetande.

Jag har lovat er och mig själv en uppdatering så länge nu att det faktiskt börjar bli löjligt. Jag vet inte riktigt varför det inte har kommit någon. Förmodligen är det en härlig mix av allt som har hänt de senaste månaderna.

Vad jag däremot faktiskt vet är att det är olidligt varmt (jag trodde aldrig att jag skulle få uppleva en sån här sommar), och att det kvittar om vi bor på skuggsida mestadelen av dagen för här är alltid lika varmt. Jag vet att de där två veckorna semester jag hade passerade alldeles för fort för att sedan kännas som att de aldrig var där. Jag vet också att det suger lite grann att Jesper jobbar dagtid och jag kvällstid vilket ger oss 10 minuter att prata/pussas/borsta tänderna ihop om dagarna.

Jag vet att det dricks alldeles för lite vin, det grillas för lite, det umgås för lite, och dagarna börjar bli kortare igen. Jag vet också att jag älskar livet, och Jesper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback