Så var det det där med stranden.

Till och från känns det som att jag ska gå sönder, spricka om du så vill. Prestera på min arbetsplats, vara kreativ på beställning i skolan, konstant vara tillgänglig med Tupperware, osv. Ibland bli det bara för mycket. Då strejkar min kropp genom att sluta generera idéer, sluta prestera på jobb och sluta reagera på väckarklockan. Skönt att vi i alla fall går mot ljusare tider.

Glad Påsk, förresten.

Innan du vet ordet av är det fredag igen. Jag tycker det är fredag mest hela tiden och att jag dricker alldeles för lite vin. Mest av allt tycker jag dock att jag dricker för lite vin i gott sällskap. Vad hände med alla vinkvällar? De liksom bara försvann någonstans på vägen. Kanske har jag mig själv att skylla.

Jag ♥ Jesper

Beach -10 är redan nedlagt, långt innan projektet hann få fäste, detta pga min motivationsbrist vad gäller motion och nyttig mat. Jag älskar godis. Och kakor. Och mat. Snart är i alla fall kursen slut, då kanske det finns lite mer tid. Kanske.

Världen är stor, men ändå förbannat liten. Jag önskar...

På återbloggande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback