Favorit i repris.

Imorgon gäller det. Imorgon kommer jag att få återuppleva våren i Paris, med allt vad det innebär. En välbehövd paus från arbete är bara plus i kanten.

Det känns som att jag aldrig sitter stilla, samtidigt som det känns som att jag aldrig får något gjort. Lyckad kombination?

Vem lyckades bränna halva handen på pizzaugnen idag? Jo, det gjorde jag. Såklart. Klant deluxe.

Natten till idag var helt fantastisk. Att ligga inslingrad i dina armar skänker en form av trygghet jag aldrig har upplevt tidigare. Det känns så ofattbart bra.

Jag har fortfarande inte packat färdigt. Jag orkar inte. Jag åker imorgon. Förstår du min ångest? 

Trots alla mindre missöden för tillfället så mår jag fantastiskt bra. Jag ler dagarna i ända. Kramp i kinderna, någon? 

Nätter som blir dagar alldeles för fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback