Picknick i solnedgång.

Hej, jag heter Malin och jag gillar att gå i korta kjolar (för att jag har jävligt snygga ben) och därför bör jag också uppfattas som hora när jag åker stadsbuss? "Vill du tjäna tusen spänn?" frågade en alkoholpåverkad äldre man mig på bussen igår kväll. Då ville jag ställa mig och skrika. Det gjorde jag inte. "Jag ska av här. Ursäkta" sa jag och gick av, en hållplats för tidigt. Jag kan inte ens beskriva min avsky i ord. Detta är värre än att bli kallad hora av en 14-årig pubertal kille i stan.

Jag var inställd på att åka till Lund ikväll och mysa med min fine pojkvän, men icke! Han skulle ut och fira lillördag/tentorna-är-färdiga istället. Jahapp... Då blev jag faktiskt lite besviken. Nåväl! Den som väntar på något gott..!

Det är tre veckor kvar till lön. Detta bådar inte gott. Jag hade ju för avsikt att börja spara pengar till framtida drömmar och behov. Det känns som att det är läge att se över ekonomin, budgeten samt levnadsstandarden och faktiskt försöka lista ut vad som bör prioriteras. Det är inte det lättaste men ack så nödvändigt.


Jag har sagt det förr och jag säger det igen; fullmåne gör mig knäpp. Det har varit fullmåne ikväll. Högst troligen därför har jag varit ovanligt frånvarande mentalt. Mångalen eller inte, jag behöver nog reagera. Reagera på vad som helst. Gråta, skrika eller skapa något brukar fungera bra som bot mot detta behov av reaktion. Jag går mest runt och är irriterad och bitter. Det håller inte heller i längden. Det vet jag mycket mer än väl.

Picknick med världens bästa M1 i Pildammsparken distraherade mina tankar idag. Tack älskling!


Kommentarer
Postat av: M1

åh men fan vilken nasty man! BLÄ! Spy på människan!!

Åh, alla dagar med dig är underbara älskade. Dagarna blir bara bättre och bättre <3

2009-03-12 @ 14:46:50
Postat av: Anonym

åh fyfan! det var det vidrigaste. sjukt svinigt sagt och gjort.



vett och etikett vänner.

Postat av: Annellisaa

tänk att lilla jag hitta dig här:D...



du skulle slått honom!!!!

2009-03-22 @ 08:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback