Ofrivillig sovmorgon och tidig hemgång.

Jag saknar Paris idag. Egentligen saknar jag Paris ganska ofta, men inte så mycket som idag. Jag satt och kollade igenom bilderna från i höstas och jag minns hur skönt det var att få fly vardagen ett par dagar. Jag fick träffa vackra Azize, flummiga Sanne och såklart älskade Fredrik. Jag saknar Fredrik lite extra idag också. Vi har inte talats vid på ett tag. Kanske är det dags att ta en ny tur till Paris inom kort?

Idag försov jag mig till den milda grad att jag inte hann göra mer än att resa på mig, klä på mig, och gå ut genom dörren. Det har inte hänt sedan jag gick i skolan. Jag hann i tid i alla fall! Dags att skaffa en tredje ringklocka? På grund av en del tråkigheter som gjorde att jag började storgråta när det var dags för mig att gå på lunchpaus så skickade min chef hem mig, trots protester. Jag har världens finaste chef. Det blev med andra ord en ovanligt kort dag på jobbet idag. Nåväl, det blir desto fler timmar att slita ihjäl sig på imorgon. Hela 11 timmar för att vara exakt. Lördagar är inte min favoritdag på jobbet heller för den delen. Jag brukar vara mer eller mindre halvdöd när jag väl kommer hem.

Nu blir det Let's Dance en liten stund, för om jag ska ha en chans att gå upp när klockan ringer klockan halv fem imorgon bitti, så blir det att gå i säng tidigt idag.

Kommentarer
Postat av: Azize

du är alltid välkommen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback