Motion i sommarvärme.

Precis när vi alla hade gett upp hoppet om en varm sommar så kom den, och det med besked! Jag har hela dagen varit på gränsen till att smälta av värmeslag. Nåväl, nu är sommaren äntligen här och suget efter sommaräventyr växer bara mer för varje dag som går.

Antalet personer som läser min blogg har ökat väldigt markant de senaste veckorna. Det hade varit superkul att veta vilka mina läsare är och hur just Du har trillat in här!

I samband med att jag gick på semester gick även mitt åkkort ut, så jag brydde mig inte om att köpa något nytt eftersom att det i så fall hade inneburit 10 förlorade dagar på ett alldeles för dyrt kort. För att ta mig runt i stan den senaste veckan har jag därför varit duktig nog att börja cykla igen. Det har jag inte gjort på nästan ett år. Jag känner redan hur mina benmuskler har blivit lite tajtare och jag älskar det! Jag ska nog fortsätta cykla, i alla fall så länge vädret tillåter. Jag hade glömt bort vilken cykelvänlig stad Malmö är och att det faktiskt går fortare att cykla än att ta bussen. Det är lika svettigt vilket som. Motion på köpet? Ja tack!

Sommar innebär musik som egentligen inte är så mycket för världen men som man omöjligen kan värja sig för om man har radion igång. Jag tycker inte alls om att erkänna att jag diggar årets sommarplågor, men åh vad bra de är! Jag känner adrenalinet pumpa och suget att dra ut och dansa tills natten blir dag och fötterna blöder. Det är dags för en utekväll snart. Det var ett tag sen sist.

Igår var det tisdag och tisdagar vet vi alla vid det här laget att det är M1M2-dag. Mat, vin, vattenpipa, film, playstation och en hel massa prat och skratt. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, Malin. Lämna mig aldrig.

Imorgon är det torsdag. Torsdag innebär picknick med Jesper. Jag längtar!

Dunkadunka, korta shorts och en attityd som ingen kan värja sig mot.

Kommentarer
Postat av: M1

Oh älskling, jag älskar dig mer än livet, jag lämnar dig aldrig någonsin! <3

2009-06-26 @ 01:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback