Fem kameler och en lyxyacht...

... och en värdelös praktikant, de luxe!

Bloggsuget har varit obefintligt en längre tid. Jag läste ett citat av en berömd deckar-författarinna att "man skriver inte dagbok när man är lycklig". Jag tror det ligger väldigt mycket sanning i det.

Rubrik och underrubrik är våra underbara interna skämt från Parisresan som var åh-så-välbehövd. Trots att jag upplevde så många underbara ting och människor i Paris är det bara hemkomsten jag minns i detalj. På Kastrup stod nämligen världens finaste Jesper och väntade på mig, med en röd ros och det största leendet jag någonsin fått. Känslan var så obeskrivlig och underbar att jag fick tårar i ögonen (vilket jag givetvis inte visade...). Du är det bästa som har hänt mig, Jesper. Med dig känner jag mig uppskattad och vacker. Tid och rum försvinner. Du är fantastisk!

En dags arbete till, sen har jag 10 dagars ledighet. Det ska bli otroligt skönt.

De senaste veckorna har bjudit på många underbara dagar, skratt, vin, snygga kläder, nya bekantskaper och en hel massa känslor. Bloggen lär nog förbli tyst ett tag, men hey, vad har man telefoner till?

Dunkadunka och heta nätter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback