Dagens misfit.

Jag hade kunnat gå emot alla mina principer (och vunnit läsare) genom att döpa dagens blogg till Dagens outfit istället. Det är trots allt det dagen har handlat om; kläder, smink, hår, mode, fotografering, obekväma poser och en hel massa väntan.

Jag minns så väl hur jag vid födelsen av den här bloggen lovade mig själv att aldrig skriva om mode, outfits eller särskilda märken (särskilt vad gäller kläder, smink och skor). Därför besparar jag dig alla detaljer kring dessa ting från dagen och berättar istället om hur malplacerad jag kände mig till och från. Att vara modell måste vara ett av de svåraste jobben någonsin. Att ta direktioner har väl aldrig riktigt varit min grej oavsett genre, men att bli satt i dessa märkliga positioner och sedan bli ombedd att se avslappnad och naturlig ut går helt klart under kategorin "skitsvårt".

Nu är jag äntligen på väg till världens finaste Jesper! Det känns som evigheter sen vi sågs sist, och ändå är det bara ett par dagar sen. Jag hade kunnat skriva i oändlighet om dig Jesper, om hur fantastisk du är, hur bra jag mår med dig och hur viktig du är för mig, men det behövs bara tre ord. Jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar dig, Malin! No matter what! Förlåt mig!

2009-07-29 @ 18:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback