Pysslingar och tomtar.

Jag förlägger saker HELA tiden. Är det inte mina ringar så är det min kamera. Jag blir så trött på mig själv. Kan man skylla på pysslingar eller tomtar, tro? Ja, för inte är det mitt fel i varje fall... Om du har råkat snubbla över min kamera får du gärna hojta högt. Jag saknar den (och hade verkligen behövt den på lördag, såklart, bara för att den saknas). Jag blir så trött...

Det ironiska med att söka ändlösa antal jobb är att man (jag) tillslut blir glad av att få ett "tack för din ansökan, men vi har valt att gå vidare med andra sökande". Ett nej är i alla fall ett svar. De flesta andra bryr sig inte ens. Nu väntar jag bara på att det ska komma ett ja någon gång också. Det hade varit trevligt. Jag är galet uttråkad! .. och fattig.

Fall Out Boy's nya platta Folie à deux är helt underbart bra och jag får inte nog av den. Jag spelar den om och om och om igen och jag tycker bara mer och mer om den. Helt fantastiskt.

Förlåt Therese. Förlåt.

Tids nog växer väl även jag upp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback