Pik.

Till den uruselt fega människa som kallar sig "Pik" :

1. Jag gillar inte att bli trakasserad.
2. Jag är mänsklig. Jag felar. Jag ångrar mig. Jag går vidare.
3. Låt mig va. Du ger dig ju inte tillkänna själv.
4. Och du, "Pik", jag har inte tagit bort dina kommentarer, bara återkallat publiceringen. Jag anmäler dig för trakasserier om detta fortsätter, och då finns din IP-adress sparad.
5. Hot biter inte på mig.

Jag blir så otroligt förbannad på detta beteende. Ska jag inte kunna få lägga någonting bakom mig? Ett misstag, ett otroligt korkat sådant, ska väl inte behöva förstöra allt? Låt mig bara va! Mina misstag kommer jag att få leva med resten av mitt liv oavsett om jag blir påmind om dem eller inte. Du har väl också gjort misstag i ditt liv?

Kommentarer
Postat av: M1

ÄLskling, det är så rätt! Denna fega människa har inget liv, och känner helt enkelt att det är roligt att påminna dig om något som du lämnat bakom dig. Fega jävla "människa". Har inte ens rätt att kalla sig för människa. Fyfan.



Jag älskar dig, då, nu och för alltid <3

2009-02-28 @ 22:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback