God morgon, god middag, god kväll.

I'm not as drunk as thinkle peep I am! - för att citera en vän från gymnasiet.

Jag känner mig högst ansvarsfull som är redo att hoppa i säng redan, trots planerad (?) utgång. Jag hann till och med äta falafel innan bussen kom. Hurra för mig. Nu är jag mätt.

Jag drack lite för mycket vin, och min fötter är ömma. Jag lät mig dras med i partystämningen till slut och kvällen gick alldeles för fort. Tack för en fantastisk kväll!

Slagt är bra. Det är stort. Det är hyffsat anonymt. Jag stör mig dock fortfarande på folk som envisas med att hälsa när de lika gärna bara kunde gått förbi och skitit i det. What's the fucking point?

Nu ska jag nanna kudde. En annan ska ju spela social imorgon, med dop och allt. Kors i taket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback