Begär, behov, behag.

Jag har äntligen lyckats fixa photoshop på min nya dator. Skam den som ger sig. Resultatet av photoshopsug och behovet av en ny banner ser du här ovan. Jag är supernöjd.

Trisstessen börjar ta ut sin rätt. Jag är ständigt trött utan egentlig anledning, jag orkar inte göra något, jag vill inte göra något och allt är jättejobbigt. Hur i hela fridens namn finner man sig ett jobb? Ska jag svälja den lilla av min stolthet jag har kvar och gå till arbetsförmedlingen igen? De hjälpte inte mig direkt sist...

Det är snart alla hjärtans dag. För första gången någonsin kommer jag att fira denna dag med en respektive som INTE är någon av mina tjejkompisar. Det är lite spännande! För en gångs skull kommer jag inte vara bitter och ond på denna kärlekens dag.

Aaaah, livet har redan hunnit börja, och det hinner nog varva mig om jag inte får tummen loss. Attans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback