Ett stilla fallande snö.

I slutet av förra helgen tänkte jag skriva nått mysigt om att vakna till snö, litet och busigt fallande en lucia vilken som helst. Föga anade jag att veckan som kom skulle föra med sig en halv meter snö och snökaos som heter duga. Kollektivtrafiken har varit katastrofalt bristande, och ibland undrar man om inte det borde finnas en hel utbildning för att få lov att köra i detta väder. Ett par timmar på halkbanan kan ta sig i ----.

Jag fyllde 20 härom veckan också. Grattis till mig.

Mina damer och herrar! Det börjar närma sig, dagen D. Det blir inte bara ett nytt år om 9 dagar, jag flyttar också hemifrån, och jag blir sambo med världens mest underbare Jesper! Det känns helt ofattbart bra, och tiden kan inte gå fort nog fram tills dess! Jag är snart färdigpackad dessutom. Att leva i lådor är inte särskilt kul, men åh! Snart får allt komma på plats igen, i vårt hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback