Hjärta och smärta.

Det gör ont. Otroligt, jävla, ofattbart ont. Jag känner fortfarande doften av din parfym på mina händer, och ögonen tåras på nytt. Tar tårarna aldrig slut? Kan de rinna i oändlighet? Är de verkligen såhär varma och salta varje gång? Jag tänker på vår första dejt, vår första natt, vårt nyår, dina otroligt vackra sms och hur otroligt fin du är. Du är den finaste kille jag någonsin har haft nöjet att möta, och det gör mig otroligt ledsen att vi inte fungerade tillsammans. Jag kommer alltid att hålla dig varmt om hjärtat, och jag kommer nog alltid att sakna dig.

Det gör mig ledsen att jag förlorade den allra finaste av killar, och det gör mig glad och stolt att få ha tillhört dig, om än bara för en kort tid. Lev väl, och glöm inte att du är fantastisk. Jag älskar dig, Alex.

Kommentarer
Postat av: Annellisaa

Hoppas att du mår bra. Ring om du viil prata!! Puss

2009-04-27 @ 21:27:36
Postat av: Anonym

Baby, jag finns här alltid, det vet du. Du är min finaste, min älskade Malin. Jag älskar dig otroligt och hjälper dig genom allt. Det vet du. Ring när som, kom när som. Jag finns ALLTID! <3

2009-04-27 @ 23:06:54
Postat av: Anonym

Önskar jag kunde trolla bort din smärta lika lätt som det gick att blåsa bort smärtan av ett skrapsår när du var liten.

Jag älskar dej så min tös // Mam

2009-04-28 @ 10:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback