Vad är en måndag utan ett glas vin?

Jag är kär i livet.

Dansföreställningarna är äntligen över. De gick (mer eller mindre) bra, fick jättesnälla kommentarer efteråt, och jag har växt otroligt mycket som person de senaste två veckorna. Söndagens föreställning var också min sista någonsin, då tanken en längre tid har varit att lägga dansen på hyllan nu. Allt detta behövde såklart något slags firande, så det slutade med att vi satt och pimplade vin ett par timmar på ölkafféet. Mysigt värre. Tur att måndagen började sent.

Måndagen, aka igår, var en väldigt trevlig dag. En fika med Fredrik, där vi träffade Christian och hans kompis. Sen såg vi Sia och Kajsa framföra helt fantastisk musik. Efter det var vi ett par stycken som ville ut, så vi styrde kosan mot Carïb Kreol som Azize rekommenderade och där bjöds det på live jazzmusik. Jag fann en ny vän i MALIN, världens sötaste nöt. Vi har gått på samma skola, och haft vissa lektioner tillsammans, i tre år, men aldrig funnit varandra. Bättre sent än aldrig, kom vi fram till. Vi delade på en flaska vin vilket innebar en något vinglig promenad till bussen. Så kul har jag inte haft på väldigt länge.

Det är såhär livet ska se ut två veckor före studenten. Det SKA vara sena kvällar med vänner och vin. Tack allesammans, för ett par fantastiskt roliga kvällar. Hoppas att hela sommaren har lika mycket att bjuda på!



image23
Mina fantastiska danskamrater!



Malinczmalin
MALIN Å MALIN låter Christian leka pimp.




Ikväll kommer M hem. Blandade känslor, någon?
Shaken, not stirred, baby.

Kommentarer
Postat av: S t y l i s s i m o - Fifi

Svar: Tack så mycket. Snart får man se vad som händer. Hoppas det uppskattas.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback