GUL BIL!

I lördags kväll påbörjade jag ett långt, argt, bittert, aggressivt och minst sagt irriterat blogginlägg, om hur mycket livet suger ibland. Sen kom jag på att det inte är värt att lägga upp texten här ändå. Det är ingen som vill veta hur mycket mitt liv suger ibland, för det gör alla andras också lite då och då. Så jag kastade två timmars material, enbart för att jag inte ville framstå som mörk och omöjlig igen.

Sanningen är att jag faktiskt mår ganska bra egentligen.

Hur gamla är vi egentligen? Folk beter sig som .. jag vet inte vad. När blir man vuxen?

"Ut med det gamla och in med det nya" har aldrig känts så aktuellt som nu. Tror du att jag är en pryl man kan tjinga hur som helst så har du jävligt fel.

- HAHA, GUL BIL! *tjoff* - M
- Men hallå, bussarna gälls inte - Jag
- Nähä, förlåt då - M
(2 min senare)
- GUL BIL! *tjoff* - Jag
- Men bussarna gälls ju inte :O - M
- Nu är vi kvitt ;) - Jag




image21


Du är magisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback