En trött blogg.

Det är söndag igen, endast 142 dagar kvar till studenten och jag är verkligen jättetrött.

Vi har hela helgen kunnat läsa i alla nättidningar om hackern som tog sig in i Bilddagbokens servrar osv, för att norpa åt sig hundra tusentals inloggningsuppgifter. Min fråga till denna människa är; HUR FAN ORKAR DU? Du gör folk upprörda, arga, ledsna, och du förstör. Du förstör så mycket att det är löjligt. Vad är problemet? Får du ingen uppmärksamhet hemma eller?

Ja, det var då det lite anfall jag behövde få ur systemet kände jag. Jag har nämligen själv gått och blivit lite bdb-beroende (och till er som tycker att ni har gått förbi fjortisstadiet Lunarstorm; Lunarstorm äger till stora delar Bilddagboken. Är du lika tuff nu?).

Igår var lille lillebror i stan och gjorde en ny piercing. Vänster sida av läppen, precis som storasyster!

Nya favoriterna i iPoden; Paramore ( speciellt ' Fences ' )

Jag mår bättre än jag gjort på länge. Jag känner mig vid liv, jag känner mig ovanligt stark. Fattas bara att min morgonkarma inte funkar imorgon heller (för det har den inte gjort på hela veckan). Fast å andra sidan lade jag nog över 3 timmar i fredags på att snygga till min blogg (jag är inte så jättesnabb på det där med nya grejer, men jag gjorde det HELT själv, och nädå, jag är inte alls mallig över det...).

I veckan drömde jag ytterliggare en dröm som jag är bergsäker på är/kommer bli sann. Mitt första barn kommer att bli en pojke.

Nu får det vara färdigtramsat. Jag är verkligen jättetrött, och jag har inte ens gjort något vettigt (eller ja, 'ovettigt') på hela helgen. Jag behöver festa loss känner jag. Nästa helg, någon?

Jag känner mig frälst, och jag vill bara precis sprida kärlek över er alla, men då kommer väl någon ringa sjukhuset och fråga vad de har gett mig, för jag är inte den typen av människa egentligen. Men här har ni mig, den nya Malin. Fylld av kärlek (förutom till de som hackade bdb), villig att dela med mig.

God natt, mina små söta änglar. Att ni ens läser detta betyder så mycket mer än ni tror. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback