Tortyr.

Det måste nog krävas en viss grad av sadism för att bli den typen av läkaren som "undersökte" mig igår. Elektromagnetisk undersökning. "Detta test gör inte ont", stod det i kallelsen. MY ASS, säger jag. Jag har inte gråtit så mycket på VÄLDIGT länge. Det var den typen av smärta man inte kan tänka bort. Det var tortyr. Jag tänker aldrig gå dit igen (och om doktorn gjorde rätt, vilket är jävligt mycket bäst för hennes egen skull, så ska det inte behövas heller). Jag är tydligen "frisk" i mina nerver. All den tortyr för att konstatera att jag inte har reumatism. GAH!

Sen bar det vidare till tandläkaren för att kontrollera en envis visdomstand. Jag som brukar hata tandläkaren tyckte helt plötsligt att det var rena rama semestern i jämförelse med läkarbesöket tidigare.

Dansare som den här tjejen botar inte direkt min ångest. Endast 9 år gammal kan hon göra prylar som inte ens jag har sett skånes dansteaters dansare göra. Insane, man.

Jag har fortfarande läxor upp till öronen.

PARIS, baby! Den 8 april åker jag till Paris, kommer hem igen den 13 april. SÅ underbart!

Fest på fredag, men jag känner fortfarande inte spänningen. Måtte den infinna sig imorgon! Kanske kommer när det är dags att välja kläder. Dagens I-landsproblem... (AH, jag har inget att ha på mig ! )

Låten går på repeat i iPoden: Lazee - Rock away . Texten är så sjukt rolig.

Nu är klockan cirkus 21 och jag är SÅ redo att jag och lägga mig. Jag måste bara...

Kommentarer
Postat av: Phidan

Ja, visst är Rock away bra? Texten är sjukt rolig, förra veckan var den veckans hitvarning på Ztv, så jag kollade videon varje timme ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback