Stjärnklara nätter.

Aldrig är himeln så stjärnklar som en iskall natt mitt ute i ingenstans, och aldrig är den lika vacker att avnjuta som när sällskapet skiner ikapp med stjärnorna. Aldrig har det varit så svårt att veta var ögonen borde fokusera, och aldrig har någon tryckt på rätt knappar på det viset förr. Tur att kylan döljer rodnade kinder. Tur att allt kan skämtas bort med en dans.

Han är numera mallen för framtida pojkvänner.

Skolan kväver, kräver och begraver. Det är 122 dagar kvar till studenten. Skratta eller gråta?

Tjejkvällen i tisdags var välbehövd. Helt fantastiskt rolig. Festen igår var... well, med tanke på hur irriterad jag var hela dagen igår så blev det faktiskt jättebra till slut (märkte du inte hur mitt poetiska jag fick nytt liv?).

Karman är ur funktion ganska ofta nu för tiden. Jag tror mig ha funnit den felande länken. Det är en Hon.

Körde halka i tisdags. Nu är det bara uppkörningen kvar!

Bilder från fester mm finnes på min
bilddagbok.

Matematik, sen sängen. YAY, vilken kombination. Rädda mig, någon?

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej!
Tack så mycket för din kommentar... det uppskattas ju verkligen en massa!

Sprid gärna ordet om min blogg..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback