Bekräftelse är tillfredställande.

"Jag har saknat dig Malin"

Det är SÅNT som sätter guldkant på dagarna. Det var så välbehövda ord. Jag gillar att känna mig omtyckt, att vara saknad, att bli tänkt på. Det är tillfredställande att bli bekräftad. Det är bra för egot.

Festen i fredags var ballast på jäääääävligt länge. TACK Josie & co !

114 dagar kvar till studenten, and counting. Snart, snart, snart är det över. Det är verkligen det enda som får mig att ens överväga läxor för tillfället. Känner mig dock lite duktig som har gjort en tredjedel av mitt kulturhistoriaarbete på sammanlagt 6 timmar (uppdelat på igår och idag). BRA att vi bara har haft en och en halv termin på oss att göra det, och att det ska vara inlämnat på fredag, och att jag började igår. Engagemang? Vad är det?

Idag har varit en sån dag då jag har känt mig lite vilsen. Borttappad nästan. En sån dag då jag hade kunnat gråta över ingenting bara för att få ur mig lite spänningar. Det kommer säkert sen, lagom till sovdags, som alltid. Tur att det snart är lov :) 

"Jag hör aldrig dig snacka skit"

Jag visste inte ens själv att jag inte snackade skit. Är det bara som jag tänker? Eller får mamma ta allt? Anyway, jag antar att det är en god egenskap.

Det ÄR en bra dag idag, jag har haft flyt känns det som. Nu ska jag fortsätta plugga (en halvtimme till i alla fall). Yay. Säng tidigt idag. That's for sure.

Sex, drugs and Rock'n'roll , baby (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback