Farväl.

Jag vågar knappt skriva här längre. Jag vet att det är vissa människor som läser det här och de är så fruktansvärt trötta på mitt eviga gnäll. NEWSFLASH; bad jag någonsin någon av er att läsa det här? Bad jag er att lägga så stor energi på mig? Bad jag någonsin om nånting mer än vänskap? I så fall, var det så fel av mig? Vår så kallade "vänskap" var uppenbarligen bara ett skådespel. Synd, jag gillade verkligen er. 

 Jag vågar inte ens gnälla i min egen blogg längre, så här kommer inte att skrivas så mycket framöver.

Hade en riktigt trevlig helg i Göteborg dock. Resan dit var hemsk, byggarbete gjorde att det tog oss över en halvtimme att färdas 4 km. Fast väl framme bjöds det på kaffe och kramar, så det var det värt. Alla var så snabba med att säga att jag har blivit vuxen, men just nu vill jag faktiskt inget hellre än att mamma ska krama mig och lova att allt kommer bli bra igen. Mina morbröder ska vi ju inte ens tala om. Den ene har blivit småfet och den andre mager, och de är inte ens 30 än. Hm. Fast jag fick ju många fina komplimanger. Tänk om det alltid hade kunnat vara så. Jag kände mig vacker. Liseberg var detsamma, det stället kan man både baklänges, framlänges och upp-o-ner. Lillebror lyckades vinna stjärnvinsten på Plopp-hjulet den grisen. Han vann dessutom en massa annat på de andra hjulen. Å andra sidan var det ju hans födelsedag, så det var han väl värd eftersom han inte fick några presenter alls på sin morgon.

Grattis i efterskott Cassandra Bengtsson! <3 VIP, och på lördag gäller det! (;

Likgiltigheten tog över ganska fort. Förmodligen för att jag är van vid det här. Besvikelser. Farväl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

för att bevara vänskap krävs energi!

2007-09-20 @ 13:11:05
Postat av: Mamma

Min älskade tös.
Det gör ont i hela mej att du ska behöva gå igenom detta. En sann vän kräver inte din energi , så är det bara.
Sen är det ju faktiskt så att vänskap består av att ge o ta , ibland lite mer o i bland lite mindre.
Dom underbara vänner som älskar dej för den du är finns i din närhet .......
Du tar dej igenom detta , det är jag helt övertygad om , för det finns ingen som är så stark o klok som du OCH det finns ingen som älskar dej så mycket som jag gör :-)
// Mamma
ps. Kommentarer utan avsändare ????? stinker sandlådenivå som f-n.

2007-09-21 @ 08:13:48
Postat av: Frida E

jag tycker att du ska skita i vad alla andra tycker, det är ju din blogg. du får skriva vad du vill....!!!

2007-09-25 @ 16:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback