Det kallas visst lov.

Höstlov, närmare bestämt. Yeah, right. Mitt lov börjar med högskoleprovet på lördag. Yay! Sen har jag en hårt upplagd läxplan för hela lovet. Jippi! Magsår? Vad är det?

Det är fullmåne idag. Ska man skratta eller gråta?

Stadsbussar och småungar är just nu mina största irritationsmoment. Hur fan lyckas en STADSbusschaufför köra fel? Vilse? Hallå, liksom? Och skolklasser som ska på utflykt... Måste ALLA hundrasjuttioelva ungarna trängas i samma buss som alla andra morgonpendlare? Dela upp gruppen i två eller tre, och ta bussen efter istället. Det handlar om FEM minuter. Geez.

Jag vill festa. Tack och lov blir det festa av nästa lördag. Tack Nicks <3 Fast å andra sidan... Jag kanske inte borde festa i den bemärkelsen om jag går på tabletter? Hm, det får vi försöka lösa i veckan.

Nu ska jag packa. 6 dagar i Simrishamn = TUNG packning, hur jag än gör. Det kallas böcker. Orka?


Kommentarer
Postat av: Eurica

jaa, du hittade mig ;> allt fint?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback