Pyromandåd i trapphuset.

Nu blir jag fan lack asså ! GE FAN I ATT BRÄNNA NER VÅR KÄLLARE FFS!
Shit, det är andra gången på mindre än 4 månader som någon tuttar fyr på nånting i källaren i vårt hus, och gör så att man måste utrymma, frysa, vänta på brandmän, och stå ut med den ohyggliga doften dom sitter i hur länge som helst. Och det är inte det värsta... Vår telestation finns i källaren. Med andra ord så har jag varken bredband eller telefoni i ytterliggare några dagar. ÅNGEST! Jag är så beroende av internet. Det är min kontakt med omvärlden vi snackar om här. Hade jag inte haft internet alls hade jag förmodligen kollat på TV jämt. Och hur socialt är det om man jämför med msn? Jag älskar msn. Jag kan vara så ärlig mot allt och alla när jag inte pratar med folk IRL. Men främst av allt, jag är ärligare mot mig själv!

Anyway, sitter på centralen och luffar. Tryckt i mig en stor latte och en sjukt god cookie från Espresso House. Mums! Shoppat med Cassie, Freddie och Jennie idag (HAHAHA, många -ie det xD ).
Skolan till 17.00 imorgon. My gosh.

Jag hoppas att jag får tillbaka mitt internet snart. Jag kommer fan klättra på väggarna i helgen annars.

Ambivalens? Vill jag? Vill jag inte? Vill du? Vill du inte?
Älskade du... Jag vill. Förlåt.

Grattis på 18-årsdagen Sandra :) Vår minsting är nu vuxen ^^ haha.

Nä, nu är tiden slut när som helst. Måste tralla vidare. Har ju trots allt en mobiltelefon, hör av dig? :P (desperat efter kontakt med omvärlden. hahaha).

Over And Out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback