Tomrum

Varför lär jag mig aldrig? Nu kommer jag återigen ligga en hel natt utan sömn. Det är mitt eget fel. Jag lät mig själv hoppas och drömma. Trodde jag var viktig. Jag förstår att du inte heller sitter i den bästa av sitsar, men jag... Det här är för mycket. För överväldigande. Fan.
Visste du att tårar är varma, smakar salt och svider något så fruktansvärt efter ett tag?

Det är skillnad på förväntningar och förhoppningar. Jag hade ALDRIG några förväntningar, däremot (uppenbarligen) alldeles för många förhoppningar. Det är nog inte lönt att du hör av dig på resten av veckan. Jag kommer i alla fall inte göra det. Du måste komma på vad det är du vill, och med vem. Jag förebrår dig inte om du går tillbaka till henne, du sa ju det själv;
Du älskar henne.

Visste du att tårar är varma, smakar salt och svider något så fruktansvärt efter ett tag?

Kommentarer
Postat av: lool

Lool , du är en jävla TÖNT DU

2007-06-09 @ 14:08:48
Postat av: Victoria

Hörru, det blir nog bättre sen ska du se, även om inte dessa ord hjälper just nu, så vet du nog själv att det blir bättre med tiden :)

2007-06-11 @ 14:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback