Materialist, javisst.

Asså, stadsbussarna är det ämne i min värld som det finns mest och bäst historier att berätta om. Jag kan säkert hitta något nytt varje dag ända tills jag dör. Dagens irritationsmoment är att jag börjar undra om bussarna kör och vänder i fucking jävla Kinaland eller något? Jag stod och väntade på busshelvetet i 25 minuter ! Det är TVÅ bussar som skulle ha kommit på den tiden. Men nej, låt mig vänta. För all del. Hade jag missat tåget hade jag fan anmält hela Skånetrafiken. Dålig stil! Står det i tidtabellen att bussen ska komma en viss tid så räknar jag iskallt med att den ska komma då (med några minuters marginal, of course).

Idag saknade jag tjejerna något så fruktansvärt att jag var tvungen att droppa inom skolan innan jag stack till Simrishamn. Bara att höra några bekanta röster fick mig att må SÅ mycket bättre! Hoppas verkligen att jag är frisk på måndag! Sen stod jag och väntade på bussen i evigheter (läs ovan). Tågresan. Oh my... Att åka tåg mellan Malmö och Simrishamn på eftermiddagen, när det har snöat. Det är magiskt! Hela världen skimrar i rosa och lila. Och lite orange.  

Och helt plötsligt hör ALLA av sig igen. Vad vill ni mig? Det var ni som vände på klacken. Inte jag. Liksom... låt mig va? Jag har gått vidare. Det borde ni också göra. Some kind of easy mark? You wish :)

The Used - The taste of Ink
It's four o' clock in the fucking morning
Each day gets more and more like the last day
Still I can see it coming
While I'm standing in the river drowning
This could be my chance to break out
This could be my chance to say goodbye
At last it's finally over
Couldn't take this town much longer
Being half dead wasn't what I planned to be
Now I'm ready to be free

The Verve Pipe - Colorful
I know I can be colorful
I know I can be grey
I know this loser's living fortunate
cause I know you will love me either way

Älska, älska, ÄLSKA musik. Helt jävla underbart !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback