Kommunikation är a och o.

Okej, regel nummer ett i ALLA distansförhållande: Kommunikation från två håll !
Vem fan tror du att du är egentligen? 6 år. Så längesen är det vi hade bra kontakt. Och nu tror du att du har rätt att valsa in genom en stängd dörr och tro att allt är bra? Var har du varit de senaste 6 åren? När jag har mått skit, rent ut sagt. Puberteten? Alla "första" som tog slut, som du missade för att du var för upptagen med att ha ett liv. "Jag älskar dig". Vet du ens vad orden betyder? Såklart du gör, du har alltid varit så jävla duktig, alltid haft svar på tal. Och så är du ju äldre och då också mycket, mycket mer vis än jag. HA, du är ett skämt. Ett riktigt dåligt ett. Spara din "kärlek" till nån som bryr sig. Den här dörren stängdes för ungefär 5½ år sen.
Och vet du vad? Gångjärn rostar!

Så! Nu var det också ute ur systemet. Känns faktiskt ganska bra, fastän jag vet att det kanske var att ta i lite. Men det kan du fan ha! These rules ain't made to be broken!

Det är redan torsdag kväll. Helt galet. Om tiden har gått så här fort hittills, fasar jag över hur fort den kommer gå fram till vecka 18 (då våra repetioner och föreställningar kommer att uppta näst intill all skoltid ända fram till sommarlovet!). Eftersom vårt schema är lagt så, så innebär det att vi mer eller mindre måste läsa klart alla kurser innan just vecka 18, och det är typ... många prov. Jag kommer inte ha tid för någon eller något förrän v. 25 (dvs sommarlovets första vecka). Återkom då, tack. Fast jag är glad att jag är i gott sällskap hela dagarna. Utan tjejerna hade ju de kommande 15 veckorna känts som klister. Vi lyckas alltid göra lektionerna extremt roliga! Speciellt Calles, av någon anledning. (Jag har förresten äntligen kommit på vem Aulikki liknar! Ior, såklart! Asså, du vet i Nalle Puh?)

(Jag delar ut godis) - Vill du ha en Turk?
(Nelai, trött på lektion) - JA :D
(Jag frågar Lexie också) - Vill du också ha en Turk?
(Lexie är tsm med en turk) - Nä, jag har redan en ;)

Som sagt, en dag i skolan utan tjejerna finns inte på min världskarta! Fest på lördag också ju! :D Ser fram emot det sjukt mycket. Och då ska vi ju även umgås med söta lilla Tess, som man inte ser allt för ofta längre! :/ Sorry tjejen, vi har HELT glömt bort att filma våra galna upptåg i skolan. Hoppas du förlåter oss! ;)
Lördagen kommer börja med Tjejmys, mat och massa skitsnack :D Har en känsla av att det kommer skrattas en hel del också! ^^

Och sen var det ju det där med killar och kärlek. Det är liksom helt hopplöst. Man ska inte leta efter kärleken, den kommer av sig själv, heter det ju. Tss, säkert. Jag ser ingen kärlek komma springande åt mitt håll. Gör du? Och så måste ju allt stämma också. Känslor, personlighet, humor... utseende? Det finns ungefär 3 miljarder killar i världen. Då kan man gott kosta på sig att vara lite kräsen.

FAN VAD JAG HATAR REGN. NU VILL JAG HA SOMMAR OCH SOL, TACK.

Det är 325 dagar tills jag fyller 18, och 62 dagar tills Fall Out Boy spelar på Vega i Köpenhamn ♥

Den som skvallrar för dig, skvallrar om dig!

Har jag nämnt att jag älskar TV:n? Världens bästa tidsfördriv! Fast nu har jag fastnat i en riktigt bra bok, och då får man lite beslutsångest. Dagens I-landsproblem, of course.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback