Hela havet stormar.

Kommer ni ihåg den leken med stolarna man jämt lekte på alla kalas när man var liten? Det gäller att hitta en ledig plats så fort som möjligt när musiken tystnar. Jag har hittat vuxenvarianten! *Trumvirvel*.... STADSBUSSARNA! Och dessa människorna (resenärerna) ska kalla sig vuxna och aningen mer respektfulla än "dagens ungdomar"? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Sanningen är faktiskt den att jag ser fler ungdomar som reser sig från sina platser för ge dessa till de riktigt äldre resenärerna. De uppsoffsiga kvinnorna och männen i åldern 40-55 är fan pinsamma. Det är människor i mina föräldrars ålder. Dessa människor har förmodligen barn själva. Är det att föregå med gott exempel? Att bara ignorera den stackars damen med rullator? Skärpning, för i helvete.

Mja, torsdag igen. Varit sjuk sen i måndags kväll. Helt hopplöst ju. Jag blir så rastlös, men jag har inte orken att ens städa mitt rum (vilket jag borde ha gjort för flera veckor sen). Men ändå. Var nere om på stan idag (därav mitt utbrott på mina medresenärer). Hämtade ut mina nya glasögon. Me like alot ! Gjorde även ett impulsköp... hårfärg. Gjorde ett tappert försök att göra håret jämnljust, men det gick lite som det gick *suck*. Får väl bli mörkt igen :/  Nu ser det mest skabbigt ut. SUCK.

Står det "Stick in kniven igen, och vrid ett extra varv" på en lapp på min rygg, så att jag inte kan se den? Jag börjar fan undra asså. Jo, men ljug för mig. Jag är ju så dum så att jag går på det. Ung, naiv, "blond och blåögd". Jo, men utnyttja mig. Jag är den som inte ger igen.

Om jag intalar mig själv att det inte kommer någon morgondag.... Blir det sant då?


Mina nya glasögon + missfärgat hår.

Mina nya glasögon (ena paret iaf). Och håret ser rött ut på bilden.. Men det
ser mer ut som.... Kaffe med extremt mycket mjölk i. Osmickrande, indeed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback