Grått Nytt Hår.

Då var det år 2007 nu. Jippi. Gott Nytt År. Ett år närmre pensionen. Känns bra va?
Mitt 2007 började med skumpa, cigarr, fyrverkerier, kramar och "alla vi som älskar Malin klappar nu". Skiitbra. När vi gick in igen 40 minuter senare gick det bara utför. Kommer inte ihåg ett dugg. Eller jo. Ett badkar och toalettgolvet... och Jimmys säng, som förresten är himla skön att ligga i. När jag vaknade i morse (hrrm, halv ett? xD) så kunde jag inte lyfta huvudet från kudden. Och enligt Johannas pappa heter jag Camilla xD knasigt värre. Och som vanligt glömde jag ju något hos Johanna, vilket jag av någon anledning ALLTID gör. Suck.
Man kan ju hoppas att året fortsätter bättre än det började iallafall. För det var en gång en människa som sa till mig att året blir så som det börjar. Och det hoppas jag verkligen att det INTE stämmer! I övrigt hade jag jävligt kul dock :)

I rip my heart out. Piece by piece.
To show you how I feel.
If I thought that you’d even care.
My heart is breaking as you speak.
Won’t you listen to me?
Jag har lovat mig själv att jag inte ska ha några nyårslöften i år, för jag blir bara så jävla besviken på mig själv när jag inte klarar av att hålla dem. Så därför blir det ett år av möjligheter. Möjligheter att prova allt. Inte frukta något. Spränga gränser. Testa vingarna. Jag fyller 18 i år.
Vad händer sen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback