Fråga på fråga.

TACK FÖR EN SUPERTREVLIG LÖRDAG! Tjejer, ni är tamejfan GULD värda. Vad hade jag gjort utan er? Jag älskar er verkligen! Är så sjukt glad att ni finns. Lördagen är ett minne för livet ^^. Johanna, Toots, Tessan, Nelai och Alexandra ♥. Tack!
Känns som att jag inte vill sitta här och beskriva kvällen i detalj, det förstör lite av magin med den. Men kortspelen och "fråga-på-fråga" var så sjukt ball. Alexandra lyckades sätta stackars Marcus på plats gång på gång. Det tog ett tag innan han kunde göra lite motstånd ^^ Tjejer har alltid sin kropp till fördel i den leken. Mohaha.

Favoritlåt nummer ett just nu! The Fray - How to save a life.
Where did I go wrong? I lost a friend.
Somewhere along, in the bitterness.
And I would have stayed up with you all night.
Had I known how to save a life?

Idag har snön vräkt ner. Säsongens första, här nere i Skåne (om man bortser för den dagen på höstlovet det snöade i en timme eller två). Alla runt omkring mig, speciellt i skolan, blev överlyckliga. Jag blev arg. Hata jävla snöskithelvetet. Det är kallt, blött och halt. Snön kunde lika gärna hållt sig borta helt. Men nä, terra mig lite, gör det. Piiiii vad en sån småsak kan göra mig galen. Plus att jag håller på att bli sjuk. Känner febern lura där någonstans bakom ögonen. Men, men. Är ledig imorgon, så OM jag skulle bli sjuk slipper jag iallafall sjukanmäla mig o sånt :) Skulle verkligen behöva plugga lite imorgon eftersom jag har matteprov på torsdag och samhällsprov på fredag. Men som sagt. Får ju se hur bra jag mår imorgon.

VARFÖR VARA SVÅR, NÄR MAN KAN VARA HELT JÄVLA OMÖJLIG?
Du förstör fortfarande hela min tankeverkstad. Spenderade ett par timmar i lördags med att beklaga mig över detta för Nelia. Hon predikade då för mig om hur mycket skit killar snackar, och vilka jävla svin de kan vara. Kände mig genast lite bättre till mods, även om jag inte kunde släppa det på resten av kvällen sen. Jag vet ju mycket väl att det är mitt eget fel. Plus att Du har henne nu. Ni verkar ha det bra tillsammans, och jag vill inte förstöra det genom att vara svår. Önskar er all lycka, verkligen. Men jag klarar inte av att vara en skugga i ditt liv. Jag behöver mer bekräftelse än så. Men du sa det själv.... Om ödet vill?

Nu tänker jag gå o lägga mig. Det här fungerar bara inte. Jag kommer att driva mig själv till vansinne en vacker dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är jävligt bra på att snacka skit om alla dessa pojkar, men innerst inne älskar jag dom lika mycket som du! Men kom ihåg allt jag sa, även om jag inte har exakt koll på vad jag sa! tjing!

Postat av: Anonym

Bästa låten -YES!

2007-03-25 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback