En dag...

Ja, det är nu du tror att jag kommer skriva "kommer jag att....". Men där hade du fel, din sucker! Det jag skulle skriva var som såhär att en dag som idag, önskar jag att jag tog saker och ting lite mer lättvindigt. För shit, vilken panik jag fick när mammas telefon ringde vid 16, och i andra sidan luren var ingen mindre än Stefan (som inte skulle komma förrän imorgon) och säger att han är på Centralen. Jag såg ut ungefär som en zombie, men på 25 minuter hann jag städa mitt rum, damsuga både mitt och hans rum, borsta tänderna, sminka mig OCH fixa håret. Jag tror att jag såg ut som en speedad Duracell-kanin under de 25 minuterna. Men ja, städat blev det, och första mötet blev ju klart... intressant. Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig. En tråkig Svensson kanske. Eller en nörd. Eller för all del världens snyggaste, men mest arrogante människan någonsin? Oj, som jag hade fel. Han är snygg, det är han. Och han är trevlig, absolut! Ska ju bli kul att se hur länge jag lyckas lura honom med att jag är snäll? *mahaha*. Stackars honom, han måste stå med BÅDE mig och min mor. Men tydligen ska mamma ha förvarnat honom xD Ska bli sjukt kul att se hur länge vi står ut med varandra. Vem vet, vi kanske kommer jättebra överens? Han verkar iallafall ha en estetisk själ, och sånna människor brukar inte vara så svåra att komma överens med. Men för all del, du vet ju hur jag är. Lite dominant, bossig, skrikig, och framförallt lite lätt otrevlig ibland. Men det ska nog bli bra.
Välkommen till Malmö, Stefan. Hoppas du kommer trivas här :)
Och med det sagt, kan jag nu återgå till min dagliga dos gnällande. För än är jag på sånt riktigt "nu-tänker-jag-gnälla-fastän-jag-vet-att-jag-inte-har-någon-anledning"-humör. Och offer för mitt gnällande idag är ingen mindre än alla jävlar som envisas med att skicka sms mitt i natten. Jag förstår verkligen inte VARFÖR man måste skicka sms mitt i natten. Jag sover mitt i natten, det borde alla göra. Det är så människan är skapt. *Duuuh*. Men ja, Du behöver inte känna dig ensam, det inte bara dig jag har fått sms från mitt i natten, och ALLA har fått lika mycket skäll. Så det så!
Nu ska jag gå och förpesta Stefans tillvaro lite. Hjälpa honom orientera sig lite på Malmö-kartan kanske :)

So long, sucker!

Kommentarer
Postat av: neelia

va de nicksan so skickade msm? HAHA, jag drog till den nicks vet du att klockan är 2? Men de e lugna puckisar, Nelia fixar allt, men hjälp av malins mamma HAHA! Jag måste alltid ha med din mamma asså!

2007-01-05 @ 01:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback