Återkommande.

Alltid. Alltid Återkommande. Återkommande känslor och ord. Ord utan mening. Ord i menlösa meningar, rättare sagt. Och här sitter jag.. sitter och känner mig så jäääävla alternativ. För ingen har ju känt som jag. Aldrig har någon, någonstans, någon gång känt som jag. Bara jag har gjort det. Och jo, jag vet. Jag är ung och naiv. Men tack för att du påpekar det. Intresseklubben antecknar. Nöjd nu? Du måste ju alltid vara så jävla perfekt. Det är så att man inte vet om man ska skratta eller gråta. Så sorglig är du. Usch, bara försvinn ur min åsyn. Jag klarar inte det här. Det är ditt fel alltihop. Bara för att det är så jävla lätt att skylla på någon. Och idag är du min Syndabock. Det är Ditt fel. Ditt, ditt, ditt. Men inte fan känns det bättre i mitt hjärta. Det är fortfarande tungt som bly. Och det är också Ditt fel. Vad är problemet? Varför förföljer du mig? Vill du att jag ska må dåligt? För det klarar jag av på egen hand. Jag orsakar min egen smärta, JAG VET. Det har du också varit så kär att påpeka. Men jag vet! Jag vet...

He said: Why put a new address
on the same old loneliness?
When breathing just passes the time,
until we all just get old and die?
Now talking's just a waste of breath,
And living's just a waste of death!

Fall Out Boy ♥
(Nu är biljetterna beställda btw).

Jag väntar med spänning på att livet ska sätta igång på riktigt nu. 2007. Ett år av möjligheter.

Kommentarer
Postat av: Neelia

Maul, kom igen nu. BRA TANKAR. Klart ingen har känt som dig, och ingen kommer känna som du för du är du och det är vi tacksamma för. MAUL folk älskar dig och JAG älskar din mamma!

2007-01-04 @ 00:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback