Sömnlösa nätter.

Jag tror jag har provat alla knep som finns. Men min sömn är totalrubbad. Jag väcker mig själv när jag vänder mig. Jag drömmer så hemska mardrömmar att jag inte vill somna igen. Jag hostar. Jag vrider mig ännu mer. Blir varm. Hamnar i någon sorts dvala. När tar helvetet slut? Jag behöver riktig sömn, och jag behöver det nu, innan mina ögon hoppar ut ur sina hålor av sig själva. Skönhetssömn? HA! Det märks minsann att jag inte har sovit så många timmar de senaste dagarna.
Youtube och Myspace är mina nya bästa vänner. Nätterna går fortare med dem. Och kaffe. Kaffet gör så att man glömmer bort att man ens var trött från första början. Skiitbra. Du borde testa. Man blir lite speedad. Lightvariant för dig Nelai, som inte tål morfin och allt ;)

Sportlovsveckan är snart slut. Det är ångest. Den liksom bara försvann. Och jag som lovade mig själv att läsa ut engelskaboken. Damnit. Jaja, får väl försöka ta det imorgon. På fredag bär det av mot Tessan <3

FYRA VECKOR KVAR TILL FALL OUT BOY ♥

Du.... DU! Du förstör hela min tankeverksamhet. Jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.
Att prata med dig känns så märkligt, men att inte prata med dig alls är tortyr.
Jag hade helt glömt bort hur din röst låter.
FAN,FAN,FAN,FAN,FAN,FAN,FAN,FAN,FAN! Det skulle ju inte bli såhär.

Veckans bästa tv-citat:
"No, no. You don't understand. I love you. I am IN love with you."
Peyton, One Tree Hill.

Snökaos. Snö överallt. Om tåget inte går imorgon börjar jag nog gråta. Saknar min säng.

Jag tror jag har hittat världens ände. Simrishamn, stavas det.
Välkommen till Simrishamn. Det du inte vet om dig själv, vet alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback