Lättretlig? Jag? Nääädå.

Okej, det är nu jag brinner av. Så jääääääävla omoget. Det märks verkligen att du är yngre än jag nu. Fast å andra sidan, det finns både killar och tjejer i min ålder som gör likadant. Och egentligen är jag en liten hycklare just nu, men DOCK. Hon ska sälja sin "jävla kuksugar MCR-biljett" ENBART för att "de har fått för mycket publicitet" och "de har blivit så jävla mainstream". My Chemical Romance är ett BRA band, oavsett om de har fått mycket publicitet eller inte. Att gå på deras konsert kommer ju att bli världens grej, men nej, det kan man ju inte göra nu. Hon ska sälja biljetten hon beställde SEKUNDEN de släpptes, BARA för folk äntligen har fått upp ögonen för dem. MY GOSH! Kom igen. Och när jag frågade vad hon ville ha för biljetten (jag hade jättegärna gått) så sa hon att hon inte visste så jag erbjöd mig lite sådär snyggt att jag kunde tänka mig betala inköpspriset. Hon bara "fuck no, jag har fått erbjudande om 700 spänn". Jag är din "vän"? Men nej, nu ska du tjäna pengar på bandet du en gång AVGUDADE ? Jisses.

Jag medger, det är faktiskt roligare och lite mer "cred" att lyssna på ett lagom okänt band, men musiken blir ju inte dålig bara för att bandet slår igenom och får publicitet. Då är det detsamma som att man inte kan stå för vad för musik man lyssnar på, och kan man inte stå för det... Hur kan man då stå för den man är? Lite självkänsla, tack. Vet du vad det betyder?

Anyway. Skolveckan är snart slut... IGEN. Blivit sjuk... IGEN. Tjaa, det blir en lugn helg iallafall. Orkar inte dra Skåne runt för att hitta "den ballaste festen". Orkar inte dricka för att våga vara social. Det blir helt enkelt jag, godisskålen och TV:n i helgen. Det tackar vi för.
Ville också bara berätta att min mattelärare, Peter (he's kind'a hot!), måste va typ den coolaste någonsin! Han är i Tyskland denna och nästa vecka... Då kan man ju tänka sig att det är för att gå på konferens eller kanske semester rent av. Men nej.. han spelar in en skiva där! Och i vår ska han ut på turné lite här och var i norra Europa! (Tror det är Metal eller något. Han verkar vara rockig, med tanke på att han alltid klär sig i svart och hans tatueringar han har lite varstans ^^). Hur coolt är inte det liksom? Dessutom har vi världens sötaste vikarie när Peter är borta. Ida är störtskön, märks att hon är ung, och hon pratar nästa som oss andra ^^. Hon får oss att skratta konstant. Plus att hon är väldigt pedagogisk. Me like!

Well, that's it for now. Det blir kanske ett inlägg till senare ikväll. Vem vet? :)

Kvällens TV-tips är lätt Brainiac. NO-lektionerna hade ju helt klart varit favoritlektionen i högstadiet om experimenten hade sett ut på det viset! ^^. 20.00 Kanal 5. Check it out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback