Magont.

Hur många sorters magont kan man ha samtidigt? Idag hade jag fyra på en och samma gång. Det var ganska frustrerande, men å andra sidan.. har man redan ont så gör det väl inget om det gör lite extra ont? Och på tal om smärta så har ju Alex piercat nacken idag. Så sjuuukt snyggt blev det, men du såg allt lite rädd ut där du satt i stolen. Det är nästan så att man funderar på att göra det själv. SÅ snyggt blev det. Oh my. Och på tal om Alex så satt vi på skolgården innan idag och lapade sol. På bänken bredvid oss satt ett helt gäng killar och snackade om sex. Jag tror ALDRIG jag har skrattat så mycket åt en konversation i hela mitt liv. "Och där ligger vi, och så frågar hon sådär mysigt vad jag tänker på. Men saken är den att jag ligger och tänker på saker som inte alls har med sammahanget att göra. Vadå? 'Skulle vi spela fotboll ikväll?' Det kan jag ju inte säga till henne".  Asså, har en tjej inte haft komplex INNAN det där samtalet så lär hon ha det efteråt.

Och så blev det genast väldigt jobbigt, det där med vad jag ska kalla honom här i bloggen. Vill inte direkt skrika ut namn, jag vet ju inte om han läser det här. Dödläge.

En enda låt, sen rann tårarna. Men jo, den var klockren.

9 veckor kvar till sommarlov, thank GOD.

Är trött på mitt bristande självförtroende. Vill kunna gör vad jag vill, när jag vill, utan att känna mig dum.

Och förresten så var det nervositet, mensvärk, fjärilar och skratt som gjorde ont i magen samtidigt... Om du nu undrade hur jag fick det till fyra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback