Jävla fjärilar.

I vanliga fall brukar jag bli sur när jag får sms mitt i natten, men efter nattens sms somnade jag med mycket lättare andetag. Förlåt för mitt lilla teatraliska pms-utbrott.

Det har blivit mycket nattbloggande de senaste dagarna. Man har en tendens att vända på dygnet när det är lov. Ikväll har jag dock anledning att vara uppe fortfarande! Jisses säger jag bara. Jag trodde magen skulle vända sig ut och in. Fjärilarna väckte du också. Fan ta dig. Jag har inte tid för sånt xD Inte för att jag för en sekund tror att det är något i den stilen du letar efter. Jag vill inte bryta magin genom att gå o lägga mig...
Hrrm, okej, nu ska jag sluta jiddra.

Haft en riktigt soft dag. Bara tagit det lugnt. Blev bara en kort promenad idag. Mycket kallare ute än igår. Men igår gick jag ändå en och en halv timme, så jag tyckte det kunde räcka. Får se om det blir lite sol imorgon så jag kan ta en riktigt lång tur. Det har regnat idag, och det märks att det börjar bli vår, för det luktar så gott när det har regnat då. Varm asfalt och blött gräs.

You can't prevent what you can't predict.
Du tog mig på sängen, som man brukar säga. Oh I wish.

Jag har blivit SÅN lunarfjant så det finns ju bara inte. Hrrm, hint på att man kanske borde skaffa sig ett socialt liv, kanske? Tål att tänkas på. För övrigt har jag galet lite att berätta idag, men vafan. Det kommer säkert imorgon... Eller ja, senare idag, rättare sagt.

Duscha lugnt ! (som Johanna så vackert säger).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback