Gult kort.

Nu i fotbollstider (och hockeytider för den delen) så kom jag otänkt att tänka på "Gult kort", fast om man översätter det till engelska så blir det Yellowcard, och yellowcard är bland de mest sönderspelade artisterna på min dator just nu. Ocean Avenue, ftw!

Hm, om du just fattade något av det där... Congratz.

Då var skolan igång igen då. Megaångest. Fick dessutom mitt första IG någonsin. Jag skyller dock på att provet var alldeles för svårt, att vi gick igenom allt för fort och att vi bara fick en veckas förvarning. Men det är ändå hårt. Nu ska jag fan vara ett plåster i röven på min lärare och tvinga henne att lära mig allt som behövs inför nationella...
"Sikta mot månen. Missar du, hamnar du bland stjärnorna" right?.
Fast det var ändå skönt att vara tillbaka i skolan. Tjejer, har ju saknat er!
"De é BAO:RA å trao:va" SÅ ball.

Dansen... faktiskt saknat det. Hade en bra lektion idag, och jag hatade inte min lärare en enda gång under hela lektionen (vilket är en klar bedrift). Kompositionen var väl helt okej den med. Eller ja, jag höll på att mosa stackars Sandra under mig, och Aulikki måste varit hög på något. Men i övrigt så xD

Och så var det det där med.... honom. Jag lovade ju mig själv (IGEN) att jag skulle ge fan i det där. Men nej. Inte det. Du förgiftar mina sinnen, killen. Du gör mig fnittrig och glad. Du gör mig full av överskottsenergi. Du gör mig full av hopp.

Jag vill, men jag vågar inte.
Jag vill inte, är det värt det?
Jag vill, du ler ju så vackert.
Jag vill inte, vem är du?
Jag vill, livet är på tok för kort.
Jag vill inte, om du släpper min hand.
Jag vill, om du lovar att stanna.
Jag vill inte, för jag vet att du kommer gå.

I KNOW, jag överanalyserar igen. Get over it. Jag är sån. Trodde du visste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback