Och intågande kommer...

... det nya året.
Aldrig hade jag, för ett år sedan, kunnat ana att 2006 skulle komma att bli ett så härligt händelserikt år. Det har varit skratt, gråt, kramar, pussar, nya vänner, dramaqueens, ovänner och intriger på alla dess håll och kanter. Precis så som det ska vara när man är 16/17 år gammal. Kärlek och "kärlek" har också präglat året. Men jag tror aldrig jag har varit riktigt kär. Jag tror jag har varit kär i kärleken. Det är vad mina vänner påstår iallafall. Och eftersom mina vänner är det bästa jag har, så litar jag på dem :)
Jag har dessutom gjort slut på många "min första..." . Man hade ju "min första kyss", "min första fylla" osv. De försvann för längesen. Men iår har jag en del att fylla på med på min lista. På gott och ont. Det största "min första" iår är så stort att jag kommer att minnas det ett bra tag framöver. Förmodligen ända tills jag dör. Många säger att jag var lagom korkad, men jag ångrar inget :D Det är liksom lite sent att ångra något man redan har gjort. Det är bara till att gå vidare och ta nya tag.
Jag hoppas att 2007 har lika mycket att bjuda på, för det här året har som sagt varit minnesvärt.
(Påminn mig om att jag aldrig ska planera längre än 3 månader framåt i tiden).

Igår var jag ute och gick med Alex. Det var så sjukt välbehövt. Klarar verkligen inte av vissa typer av diskussioner på msn. Men jag överlever :) Det behövs ibland. Och Alex, han får mig att glömma mina bekymmer. Han får mig att skratta och le som om världen runt omkring inte existerade. Och hur var det nu? Vi rymmer till Las Vegas och gifter oss? xD hahaha. Som sagt. Man glömmer allt runt omkring :) Det tackar vi för.
Idag har jag mest gjort ingenting känns det som. Fixade en flaska bubbel som jag ska ha imorgon. Det nya året måste ju välkomnas med lite stil ;) Och så hade vi middagsgäster här hemma. Trevligt värre.

Jag är. Är jag?
Jag är inte gjord av sten.
Vad är farväl?
Vad är inte gjort av sten?

Musik är medicinen som botar allt. Utan musiken hade jag inte fungerat. Det är jag helt säker på.

Och nej, allt handlar inte dig längre... Du är fri nu. Fri från mina tankar. Inte borta. Bara fri.


Jag lär knappast ha tid att skriva här imorgon har jag en känsla av, så jag säger det nu.
Gott nytt år, gott folk. Ha kul imorgon ! Det ska jag ha iallafall ! :)
Kävlinge, here I come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback