Och där står jag...

.. och undrar vad fan är ditt problem?
Sov 13 timmar i natt. Eller ja, jag låg i sängen så länge. Jag sov kanske... 2 timmar max. Och sen fick jag sms mitt i alltihopa. Jag antar att det är mitt eget fel. Men vafan. Det är ditt fel att jag inte kan sova. Kommer du ihåg? Du med stort D? Du sätter igång en tankeverkstad jag inte vill veta av. Det är ditt fel. Bara ditt. Eller kanske, kanske, är det mitt fel.? Man vill alltid ha det man inte kan få, heter det ju. Men jag ville (och vill fortfarande) ha kärlek. Det fanns ju en chans till det (om än liten, så dock), och så är jag dum nog att stöta bort den? Jag tror jag är dummare än jag trodde. Det här driver mig till vansinne. Allt hade varit så mycket lättare om jag inte fanns


Nya alster btw:


Mamma, jag är kär! Kär i en lång man med blå ögon.
Att han har fru, barn, volvo, villa och vovve skiter jag i.
För mamma, jag är kär! Kär i en lång man med blå ögon.


Och mamma, han har mörkt hår. Precis som en italienare.
Och han har ett sånt där härligt skratt, som gör att man vill skratta själv.
Åh mamma, jag är kär! Kär i en lång man med blå ögon.


Mamma, jag är kär! Kär i hans sätt att le. Sättet han ler mot mig!
Han får mig att glömma världen runt omkring. Han är så vacker.
Åh mamma, jag är så kär. Kär i en lång man med blå ögon.


Det är så längesen jag skrev en dikt sist. Den här har jag hämtat inspiration från verkligheten. Haha, han är verkligen så vacker som han beskrivs, och ja, han är verkligen en önskedröm. Därför förevigar jag honom såhär :)


Jennie och Cassie, jag tror ni är sända från himlen till mig. Jag älskar er!


Ikväll ska jag enbart ligga hemma och kolla på film. Jag tror jag behöver det. Lite tid för mig själv. Lite tid att tycka synd om mig själv utan att lägga över det på alla  andra. Jag vet själv hur jobbigt det är när folk gör så :) Så nu går jag o gömmer mig under mitt täcke, och där kommer jag att ligga. Vill du nått är jag aldrig längre bort än ett telefonsamtal, och det vet du tamejfan om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback