Jullov!!!

OH MY GOD ! Ja, då är jag numera en piercad flicka. Fiiiifan vad nålen sved :O Jåss, du ljög för mig :O Det gjorde ju visst ont :O Men, men. Nu är den på plats och det känns jävligt bra. Det var absolut värt illamåendet xD
Dricka i måndags, dricka igår och dricka imorgon. Jisses, vad är det här? xD Jo, det kallas jullovsvecka. Maha. Då är det tillåtet.
Och förresten så känner jag mig som en helt ny människa, äänd Aj lööv itt. Mitt hår är hetast.
Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp tidigt. Packa inför en veckas vistelse i Simrishamn (döda mig?). Jaja, det kommer säkert gå bra. Tingvalla imorgon, jul i helgen, träffa Jennie på tisdag och så åker jag hem på onsdag. Det blir nog bra.
Men förresten så hade jag nästan ingen frånvaro den här terminen. Känner mig sjukt stolt. Har dessutom ganska bra betyg i de avslutade kurserna. (VG eller MVG, inga G). Känns bra som fan.
Skolavslutningen var som vanligt sjukt ball. Jag älskar vår teaterparallellklass. De är fan bäst.
God natt, gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback