God Jul

Hoe , Hoe , Hoe.
Skjut mig.

Jaha, då var det julafton. Strålande solsken, +12°C och allmänt ojulig stämning. Var uppe tidigt imorse för att sälja kvällsposten åt mina bröder (gjorde det igår också. snacka om snabba pengar). Vissa var riktigt generösa idag, nu när det är jul och allt. Den här helgen har jag jobbat allt som allt ungefär 3 timmar, och jag har tjänat 530 kronor. Det är rätt så skön timlön det ;) Saknar mina gamla kunder, alltid kul att träffa dem igen :) Det är ju trots allt ändå 1,5 år sedan mina bröder tog över för mig :)
Pappa kom nyss in och gav mig en julklapp från farfar ^^ En flaska Black Tower (jag tror det är det godaste vita vinet som finns). Farfar och hans kompis var i Tyskland i veckan och frågade pappa o farbror om det var något särskilt de ville ha. Jag var den förste som hojtade xD Och tänka sig, nu har jag mitt vin. Funderar på om jag ska dricka det på nyår eller spara det. Eftersom det är flaska måste det ju drickas upp ganska omgående när den väl är öppnad. Det hade varit lättare med box :/ men,men. Dagens I-landsproblem xD

Då bär det snart av till Farbror, eller aa, Jerker heter han :) Min lilla kusin är världens sötaste :D Ebba heter hon, och hon är 6 månader gammal. Hon gillar för övrigt att dra i mitt långa hår xD (både min farbror o farbrors flickvän, Linda, har kort hår).
Om man skulle ta och vara lite social med mamma innan vi drar kanske? :P
Om inget annat så ha en God Jul.
Ät för mycket mat, klaga på julklapparna och le från hjärtat din lilla rebell :)

(En enkelbiljett då? Jag kan stanna för alltid om du vill ha mig så länge. Snälla?)

Kommentarer
Postat av: Nelai

Förlåt Maulin. Jo vi kan dela, om han får fria till mig!

2006-12-25 @ 18:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback